Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.06.2011 11:08 - Дали е любов
Автор: minavamottuk Категория: Поезия   
Прочетен: 1113 Коментари: 1 Гласове:
3



Дали е любов

Ти късно дойде във живота ми, бързо си тръгваш -
далеч да отидеш си всяка секунда готов.
И в огън изгарям, или пък си просто замръзвам,
така не разбрала дали пък това е любов.


За миг промени ме и сякаш това е съдбата
в сърцето ранено безмилостно сложила пръст.
Не искам спокойствие, нито дори свободата,
готова да нося съм тежкия даден ми кръст.


Не чакам награда и никой за нищо не моля
аз просто получих това, за което мечтах,
но как да намеря във себе си сили и воля
да следвам сърцето, изгубено вече, без страх.




Тагове:   съдба,   любов,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sparotok - !
04.06.2011 13:47
Прочувствен стих!

Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: minavamottuk
Категория: Изкуство
Прочетен: 256539
Постинги: 222
Коментари: 317
Гласове: 4756
Архив