Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.08.2011 16:30 - Да вали
Автор: minavamottuk Категория: Поезия   
Прочетен: 1148 Коментари: 0 Гласове:
4



Да вали

Бавно пада снегът, ала всичко затрупа.
Твойте стъпки към мен,
мойте стъпки към теб -
те са сън.
Като зимен мечок пазиш нейде хралупа.
Аз какво съм не знам,
не заспивам сега,
аз съм звън.
Падат тихо парцалите бели и падат.
Не полъхва навън
и не трепва светът -
нека спи.
Ах, дано този сняг да е моя награда.
И в студената нощ
ти пътека към мен
направи.
Всичко мръсно покри, няма грях, няма завист.
И се буди денят
като пръв и единствен
нали.
Но дали ще го видим със теб онемяли
странно чисти сега,
странно леки сега...
Да вали...

07.01.2011


Тагове:   сняг,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: minavamottuk
Категория: Изкуство
Прочетен: 263348
Постинги: 222
Коментари: 317
Гласове: 4769
Архив