Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.12.2018 00:14 - Родителско-приспивна
Автор: minavamottuk Категория: Поезия   
Прочетен: 3822 Коментари: 1 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Родителите колко малко знаят.
Едната гола истина е в нас.
Зашита правим им да не роптаят,
да не размахват пръст и вдигат глас.

Финанси и любови - наше право.
За данъци, ремонти и дори
за разни глезотийки бачкай здраво
и пак не стигат пустите пари.

Сценарии  почти от катаклизъм
чертаят често техните глави.
А в нашите това дори не влиза.
А чудно, млади нявга са били...

Дали и ние същите ще бъдем -
изплашени за своите деца.
И прави са били - ще да отсъдим
със свити във гърдите си сърца.

Та младостта, приятели е луда,
зелена, дръзка.В малки часове
тя ражда най-великото си чудо-
да е свободна и от страхове.
26.04.2017




Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. minavamottuk - Някой може ли да ми каже
08.12.2018 13:37
как се набират толкова прочити за кратко време ,не бях влизала тук от много месеци и нямам спомен някога да е ставало така.Това е бъг за оправяне или подигравка с потребителите.Не мен ми е все едно ...По-точно не ми харесва ситуацията,не искам лаври за нищо.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: minavamottuk
Категория: Изкуство
Прочетен: 256661
Постинги: 222
Коментари: 317
Гласове: 4756
Архив