Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.05.2011 09:19 - Искам
Автор: minavamottuk Категория: Поезия   
Прочетен: 894 Коментари: 1 Гласове:
1



Искам дъха ти да гали косите ми,

искам с уста да изтриеш сълзите ми

вместо да бягаш от мен!

Идваш в съня ми, усещам те, моля те,

женското щастие, силата, волята

връщай ми в светлия ден.

 

Няма да плача за нещо несбъднато,

няма да чакам с теб срещи в отвъдното -

искам те тук и сега.

Идвай да сбъднеш мечтите ми чакани

нищо, че вече последен е влакът ми

и ми навява тъга.




Тагове:   искам,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vippoker - брависимо
05.05.2011 09:32
брависимо
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: minavamottuk
Категория: Изкуство
Прочетен: 256443
Постинги: 222
Коментари: 317
Гласове: 4755
Архив