Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.05.2011 16:08 - Пленена
Автор: minavamottuk Категория: Поезия   
Прочетен: 831 Коментари: 0 Гласове:
4



Пленена Съзнателно представях се за лоша,
харесвам те - да не харесаш мен.
Аз - селянка с мотика и галоши,
ти - гражданин, чаровен джентълмен.

Какво могло би да ни свърже двама,
аз вече се отрекох от света?
Дали пък всичко е една измама
и приказки за възрастни чета?

Мечта си имах, носих я години,
забравих я, а ти я поднови.
Не са очите ти примамно сини,
но пак ме омагьосаха, уви!

Аз искам да избягам. Неизбежно
ти приближаваш с всеки ден към мен.
И всяка дума казваш мило, нежно,
безмълвна аз оставам в твоя плен.


Тагове:   лоша,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: minavamottuk
Категория: Изкуство
Прочетен: 262937
Постинги: 222
Коментари: 317
Гласове: 4769
Архив