Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.05.2011 10:01 - Не съм готова
Автор: minavamottuk Категория: Поезия   
Прочетен: 600 Коментари: 0 Гласове:
3



Не съм готова А мислех, че за всичко съм готова -
все пак преминах половина век.
Но много промени ме среща нова
случайна, с интересен нов човек.

Не знаех, че такива още има,
на свършване очаквах да са те.
Но ето - както приказка любима
разказвана на мъничко дете

се появи нечакана в деня ми.
А как - аз просто тъй и не разбрах.
И промени живота ми, съня ми,
и сякаш че изпитвам малко страх.

Не съм готова аз, не съм готова
за толкова прекрасни чудеса,
но сигурно ще чакам среща нова,
ще чакам да ти чуя пак гласа.


Тагове:   чудеса,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: minavamottuk
Категория: Изкуство
Прочетен: 263173
Постинги: 222
Коментари: 317
Гласове: 4769
Архив