Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.06.2011 17:15 - Приеми ме отново
Автор: minavamottuk Категория: Поезия   
Прочетен: 1299 Коментари: 3 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Приеми ме отново

Моя бедна земя. И безкрайно богата.

Ти прие ме каквато си бях.

И край моята люлка блестя до позлата

свела вейки бреза и ми пя.

 

Бързо мина се времето. Ето децата

вече имат си свои деца.

Както семето  есен засято в земята

е отново сега семенца.

 

И отново вървя  между твоите ниви

с побелялата вече коса.

И са изгрев и залез еднакво красиви.

Както някога газя роса.

 

Моя родна земя. Приеми ме отново -

Цял живот аз към тебе вървя

да се върна при теб. И съм вече готова

да се слея със твойта трева.




Тагове:   земя,


Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. yotovava - Хубаво е.
24.06.2011 19:04
Поздрави

Валя
цитирай
2. germantiger - ...
25.06.2011 00:31
Когато го прочетох набързо първия път или опит, ми се стори тъжно.

Сега когато го четох небързо и втория прочит си спомних, че да създадеш и възпиташ достойно и достойни деца - е това вече е постижение и смислен живот, особено днес - 21-и век!

Значи не са тъжни стиховете!
Желая на авторката още такива и още път да извърви за да пише ;)
цитирай
3. minavamottuk - Не мисля,че е тъжно...
25.06.2011 00:34
Кръговрат на живота ,най-нормалното нещо,радвам се че спирате при стиховете ми...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: minavamottuk
Категория: Изкуство
Прочетен: 262008
Постинги: 222
Коментари: 317
Гласове: 4767
Архив