Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.06.2011 18:01 - Аз
Автор: minavamottuk Категория: Поезия   
Прочетен: 529 Коментари: 0 Гласове:
4



Аз

Актриса съм. Но не на ярка сцена

и зрители да ме боготворят.

Аз сякаш беззащитна съм мишена,

изправена на някой кръстопът.

 

Играя трудна, невъзможна роля-

сама съм и старица, и дете.

Ранява ме човешката неволя,

тъга в усмивката ми се чете.

 

А ти си днес един капризен зрител,

очакващ развлечения и смях.

Защо не ме погледнеш във очите

да видиш колко мъка има в тях.

 

Усмихвам се, не бива да заплача-

спектакълът на живо си тече.

Очаквам скоро да се спусне здрача,

да се пречистя пак като дете.




Тагове:   зрител,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: minavamottuk
Категория: Изкуство
Прочетен: 263970
Постинги: 222
Коментари: 317
Гласове: 4769
Архив