Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.06.2011 20:12 - Не исках
Автор: minavamottuk Категория: Поезия   
Прочетен: 1138 Коментари: 2 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Не исках

Не исках аз да се родиш. Не исках.

И с гума те изтривах като грешка.

Като вода размътена те плисках,

измивах те от дните си човешки.

 

Достатъчен ми беше твоят батко,

тогава пухкавичко малко бебе.

Щастлива го оглеждах - същи татко.

И... някъде до него виждах тебе.

 

Да, виждах те, усещах че живееш

и питах зло или добро те носи.

А ти, все още нероден, умееш

да даваш отговорите с въпроси.

 

Боляха ме въпросите дордето

проплака като отговор привечер.

Развесели ми твоят плач сърцето

и от години весели го вече

 

ту смях чаровен, бликащ като ручей,

ту цупещо се сбръчкано носленце.

За дяволии не пропускаш случай

и скачаш радостен като сърненце.

 

Сега шофьор си, баткото учител

а после сте и двамата моряци.

Стани, детето ми, летец, строител,

към космоса поставяй пътни знаци.

 

Не ще попреча никога, за нищо.

Една отплата само ще изпрося -

ти болката в душата не разнищвай,

прости ми някогашните въпроси.

 

Самата аз не бих си ги простила

и е добре, че не направих грешка.

Не съм те подло с гумата изтрила

и ти запълни дните ми човешки.




Тагове:   бебе,   грешка,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. djina - Поздравления!
20.06.2011 07:43
Прекрасен стих!Пълно признание на една майчина обич!Това е,което изпълва дните ни,човешките!!!
цитирай
2. iliada - Сладурско! Хубава седмица же...
20.06.2011 09:38
Сладурско!
Хубава седмица желая!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: minavamottuk
Категория: Изкуство
Прочетен: 263847
Постинги: 222
Коментари: 317
Гласове: 4769
Архив