Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.06.2011 21:22 - Елементарно
Автор: minavamottuk Категория: Поезия   
Прочетен: 664 Коментари: 0 Гласове:
3



Елементарно

Живях елементарно, просто

и думите ми са такива.

Далеч от Бог и от апостол.

И мисля си, че бях щастлива.

 

Живях далеч от суетата.

Обичах, мразих и прощавах.

Загърбвах в себе си жената,

но безразлична не минавах

 

край плачещо дете, край огън

през разлюляна житна нива.

Приемах чуждата тревога,

от чужда болка аз отпивах.

 

Не се срамувам да живея

елементарно, просто, диво.

Да се преструвам не умея

и няма как да ми отива.

 




Тагове:   просто,   диво,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: minavamottuk
Категория: Изкуство
Прочетен: 263521
Постинги: 222
Коментари: 317
Гласове: 4769
Архив