Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.08.2011 11:36 - Назад
Автор: minavamottuk Категория: Поезия   
Прочетен: 3692 Коментари: 5 Гласове:
14



Назад Звънни ми спомен. Имам телефон.
Или се обади за малко в нета.
Ще седна с теб на близкия балкон
и няма да се правя на заета.

Разказвай ми за минали лета,
щастливи мигове или обиди.
Отново покажи ми любовта,
която преди време си отиде.

Ще пием по кафе и с топъл глас
води ме по пътеките обратно.
Ще бродя като в сън и  във захлас
из минало, отишло безвъзвратно.


Тагове:   спомен,


Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. minavamottuk - И така,
13.08.2011 11:45
това е последното от стихотворенията,които имам написани.Дали ще има нови ,времето ще покаже ,пиша малко ,когато само ме накара да го запиша,почти не поправям ,изливат се готови ,сякаш някой в мен ги диктува.Опитвала съм нарочно- не се получава заряда ,магията ,друго става.И явно личи.
Влязох в този сайт,защото някъде мярнах нещо интересно написано и любопитството ме доведе да се регистрирам,за да чета необезспокоявана по свой избор-доста съм любопитна и имам свободно време.После реших да покажа стиховете си-още едно място за изява.Прекрасно се чувствах ,усещайки ,че има някой ,на когото са харесали ,не съм търсила нарочно одобрение по какъвто и да е начи5н ,не съм броила гласове и коментари ,просто някои думи влязоха в сърцето им и ме задължават да продължа ,доколкото мога.Понякога и аз се чудя ,това мои творби ли са?Мои са..и на оня дух в мен ,дето не се вижда ,докосва ,но се усеща...
Ще чета-просто няма как да спра,харесва ми тук,при вас,анонимни и известни българи ,които ме карат да се гордея ,че съм гражданин на тази страна...
И до нови срещи с поезията,някой ден...сано е скоро...
Обичам ви...
цитирай
2. sparotok - !
13.08.2011 13:38
И мене върна назад с този стих, събуди доста спомени...
Поздрави!
цитирай
3. erato7 - Щом любовта изпълва сърцето ти, ...
13.08.2011 21:56
Щом любовта изпълва сърцето ти, няма да спреш да пишеш, minavamottuk!
Харесвам всичките ти стихчета! Ще се връщам да си ги препрочитам.
Поздравления от мен!:)
цитирай
4. janabel - Харесва ми!
03.09.2011 14:30
Когато сложа нещо в миналото не го изваждам. Бъди щастлива със сегашното и бъдещето!
цитирай
5. lyuliak - хубаво е!
16.01.2013 00:02
..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: minavamottuk
Категория: Изкуство
Прочетен: 263564
Постинги: 222
Коментари: 317
Гласове: 4769
Архив