Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.01 20:47 - Не е достатъчно
Автор: minavamottuk Категория: Поезия   
Прочетен: 114 Коментари: 0 Гласове:
0



 Понякога забравям, че съм стара
и хуквам подир блянове в дъжда.
Със времето сме в бърза надпревара
и то не ме оставя да тъжа.

И за какво? За минали години,
за многото пропуснати неща?
Дори да съм живяла немислимо,
разтърсващо екстремно, ще сгреша

да мисля, че познавам вече всичко.
За всичко трябва не един живот.
Дори и срещу себе си да тичах,
дори да бях ракетата - робот.


Не бих могла да кажа, стига вече,
достатъчно е и се наживях.
Докато чувствам удара сърдечен
все недостатъчен е свят и смях.


Тагове:   оцеляване,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: minavamottuk
Категория: Изкуство
Прочетен: 264009
Постинги: 222
Коментари: 317
Гласове: 4769
Архив