Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.04.2011 23:17 - Самота
Автор: minavamottuk Категория: Поезия   
Прочетен: 1909 Коментари: 1 Гласове:
3



Говоря си със вятъра, с листата,
със кучето на двора, с есента.
И виртуално гоня самотата,
но път към мене все намира тя.

Отидоха си близките. Останах
като дърво без корени сред път.
Расте по градовете нова смяна-
за тях съм коренът, домът, духът.

Сама ли съм? Или самотна в мрака
когато самотата най тежи.
Когато не очаквам и не чакат
и мен. Общуване ли е кажи

говоренето с вятъра, с листата
и с кучето на двора, с есента.
И все да чувам стъпки пред вратата.
Но няма никой. Идва самота.




Тагове:   сама,


Гласувай:
3



Следващ постинг

1. magnoliya - Хубави стихове!
30.04.2011 14:29
Харесаха ми хубавите стихове, благодаря!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: minavamottuk
Категория: Изкуство
Прочетен: 263841
Постинги: 222
Коментари: 317
Гласове: 4769
Архив