Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.12.2023 17:14 - И пак в началото
Автор: minavamottuk Категория: Поезия   
Прочетен: 171 Коментари: 0 Гласове:
1



 Несигурна съм. Всичко отначало
прехвърлям и подвластна на гнева
отново почвам. То се е разбрало
да търся трябва бистрата глава.

Опиянена без да пия вино,
измъчена от сто въпроса в мен,
израствали със мене от години,
разпявали ми някакъв рефрен.

Пресъхнаха ли корените мои,
угасна ли сияйната звезда,
че дъждовете са над мен порои
и сипят се без милост над града.

Започва всичко с детството безгрижно,
с небето синьо, слънчевия ден
и нищо не смущаваше излишно
предначертано бъдеще за мен.

Но идва ден, и всичко отначало
в умората си трябва да редя -
основи, гредоред, и се разбрало -
на покрива завършен си седя.

И ето, имам дом покрит отново
и маса имам хляб да сложа пак.
Когато е душата - дом готова
очаквам те на стихналия праг.


Тагове:   думи,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: minavamottuk
Категория: Изкуство
Прочетен: 264162
Постинги: 222
Коментари: 317
Гласове: 4769
Архив