Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.12.2023 20:08 - Очакване
Автор: minavamottuk Категория: Поезия   
Прочетен: 435 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Бързо изниза се бързият влак,
чаках да слезеш, но няма те пак.
Думи съдбовни за тебе редих
даже ги вързах и в кратичък стих.
Времето бързо и то си тече,
вече не си ти отдавна момче.
Взе те животът и нейде в света
сбъдваш по някоя своя мечта.
Аз съм си тук и мечтите ми теб
следват навсякъде в начин нелеп
тоите пътища, твои мечти -
там съм където отиваш  и ти.
Къщата схлупи се, с мен остаря,
тук те отгледах и тука разбра
колко голям е светът  и че ти
първо видя го през мойте очи.
После примами те, светъл, широк
в него самичък направи ти скок.
Аз ще те чакам до сетния ден,
зная, светът ще те връща при мен.


Тагове:   дете,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: minavamottuk
Категория: Изкуство
Прочетен: 264134
Постинги: 222
Коментари: 317
Гласове: 4769
Архив