Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.01 20:31 - По параграфа
Автор: minavamottuk Категория: Поезия   
Прочетен: 9346 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Не смея да говоря за мъже,
 по темата са думите излишни.
Перфектен или не - да е въже
 което ме държи при бури лишни
към мачтата  привързал ме и виж
пътува по морето на живота
семейният ни кораб. Ти стоиш
и твърдо стъпил, теглиш с мен хомота...
А на мегдана селските жени
да си развяват  мръсните чаршафи.
Та само искам аз до старини
да съм със теб по всички параграфи.


Тагове:   любов,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: minavamottuk
Категория: Изкуство
Прочетен: 264081
Постинги: 222
Коментари: 317
Гласове: 4769
Архив